تعمیر گیرنده دیجیتال استانی در اصفهان

تعمیر گیرنده دیجیتال استانی در اصفهان

تعمیر گیرنده دیجیتال استانی در اصفهان : گیرنده دیجیتال های فول اچ دی با قابلیت اچ ای وی سی HECV که از کدک H265 پشتیبانی میکند این ویژگی را دارد که شبکه های HD را پخش نماید لازم به ذکر است از تاریخ بهمن 1399 به بعد جهت دریافت و پخش شبکه های HD نیازمند تهیه دستگاه با پشتیبانی HEVC / H265 می باشید و گیرنده های نسل قبل توانایی پخش این شبکه ها را ندارند در مدل های دنای STB1031 , STB1011 و در مکسیدر مدل های MX-3 از کدک H265 پشتیبانی میکند.

نکته : گیرنده هایی که بروی کارتن و جعبه دستگاه (H264) نوشته شده باشد قابلیت دریافت شبکه های HD جدید ( از بهمن 1399 ببعد ) را نداشته و فقط آن دسته از دستگاه هایی که بر روی جعبه عبارت (H265) را نوشته باشد HEVC بوده و شبکه های HD جدید را دریافت خواهد کرد .

در برخی نمونه ها با پروگرام دستگاه به حالت 10 بیت ارتقا پیدا کرده و شبکه های HD قابل نمایش است که این مسئله دارای مشکلاتی نظیر قطعی و شطرنجی شدن شبکه ها خواهد بود چرا که دستگاه از لحاظ سخت افزاری ( پردازنده اصلی ) باید قابلیت پشتیبانی از HEVC را داشته باشد به همین دلیل توصیه این مرکز ( آسان الکترونیک ) به چنین کاری نمی باشد.

جهت آموزش کانال یابی گیرنده دیجیتال ها به صفحه آموزش کانال یابی گیرنده دیجیتال مراجعه نمایید !
جهت خرید گیرنده دیجیتال به صفحه فروش گیرنده دیجیتال و دیویدی مراجعه کنید !

نمایندگی تعمیر گیرنده دیجیتال دنای مکسیدر مارشال کنکورد پروویژن کسرا ایکس ویژن آیسن سیماران در اصفهان

 

ایرادات شایع گیرنده دیجیتال ها :

  • خاموش شدن ناگهانی
  • دیر روشن شدن دستگاه
  • روشن ماندن چراغ استندبای
  • نداشتن صدا و تصویر
  • شطرنجی شدن تصاویر هنگام پخش شبکه ها
  • کم شدن برد کنترل از راه دور و یا عدم کارد
  • نداشتن تصویر در شبکه های HD
  • خرابی تیونر
  • عدم کانال یابی در هنگام جستجوی دستی یا اتوماتیک
تعمیر گیرنده دیجیتال استانی در اصفهان

فرمت HEVC چیست؟

HEVC در واقع یک روش کدگذاری ویدیویی است که با عنوان H.265 هم شناخته می‌شود، این روش برای فشرده‌سازی بهتر ویدیوها به کار می‌رود و باعث کاهش حجم تصاویر با وجود حفظ کیفیت می‌شود.

روش H.265 /HEVC در مقایسه با روش قبلی AVC/H.264 قادر به کاهش حجم فایل‌ها تا دو برابر بیشتر و حفظ کیفیت تصویر در همان حد را دارد.

این موضوع به‌ویژه در مورد ویدیوهای 4K اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چرا که با استاندارد AVC حجم این ویدیوها بسیار زیاد شده و با استفاده از HEVC می‌توان ویدیوهای 4K را راحت‌تر پخش کرد.


در موارد اشاره شده فوق شما می توانید جهت پشتیبانی و دریافت نوبت تعمیرات به بخش تماس با ما مراجعه و با انتخاب یکی از شبکه های اجتماعی عکس و ایراد دستگاه را ارسال کنید تا توسط تکنسین مربوطه راهنمایی شده و در اسرع وقت اقدام به تعمیر و سرویس دستگاه خود کنید.


نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیر گیرنده دیجیتال دنای مارشال مکسیدر کنکورد آیسن سیماران ایکس ویژن ایکسویژن استارست در اصفهان –  گیرنده دیجیتال دست دوم بهترین گیرنده دیجیتال – گیرنده دیجیتال 4k قیمت گیرنده دیجیتال سیماران قیمت گیرنده دیجیتال مکسیدر –  قیمت گیرنده دیجیتال دنای – گیرنده دیجیتال مورد تایید صدا و سیما خرید گیرنده دیجیتال در اصفهان – فروش گیرنده دیجیتال در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال در اصفهان – خدمات پس از فروش گیرنده دیجیتال در اصفهان – نمایندگی گیرنده دیجیتال گاندو M4 در اصفهان – قیمت کنترل دنای مکسیدر مارشال در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال دنای در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال مکسیدر در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال مارشال در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال ایکس ویژن در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال آیسن در اصفهان  – تعمیر گیرنده دیجیتال کنکورد در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال فراسو در اصفهان – تعمیر گیرنده دیجیتال دنای در اصفهان  – تعمیر گیرنده دیجیتال ام فور در اصفهان 


 

6 پاسخ
  1. Avatar
    حاجی پور گفته:

    با سلام یه دستگاه دیجتال داریم اول که روشنش میکردم میگفت سیگنال موجود نیست بعد از آن که جابه جاش کردیم گفتم شاید خوب بشه دیگه روشن نمیشه؟؟؟

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      با توجه به ایرادی که اشاره کردید اگر گیرنده دیجیتال شما بالای 5 سال کار کرده باشه میتونه خرابی بخش پاور دستگاه باشه که باید توسط تکنسین مربوطه بررسی بشه مشکل نو سیگنال هم میتونه مربوط به افت ولتاژ تغذیه و خرابی خازن های مدار پاور دستگاه باشه

  2. Avatar
    حسین دولت هستن از سبزوار گفته:

    سلام قفل کودک دادم فراموش کردم دیجتال فدرالDVB____FD240Hبا تلوزیون ۲۱ پارس گراندیک چیکار کنم باز شه ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام اگر از رمز مادر های ذکر شده در این مقاله استفاده کردید و مشکل برطرف نشد باید دستگاه پروگرام بشه

  3. Avatar
    احمد گفته:

    سلام
    یک هفته هست گيرند گیرنده پروویژن مدل 247 Pro 20 را خریداری کردم ولی کنترل آن بدون اینکه ضربه بخورد از کار افتاده. البته باطری آن نو هست. متشکر

    پاسخ
    • مدیر سایت
      مدیر سایت گفته:

      سلام برای تست کنترل چشمی کنترل را روبروی لنز دوربین گوشی بگیرید و وارد برنامه دوربین گوشی شوید سپس بر روی دکمه های کنترل بزنید باید نور سفید چشمک زن در تصویر گوشی ببینید (نور LED ماورا بنفش کنترل از راه دور توسط لنز دوربین شناسایی و در صفحه گوشی نمایش داده میشود)
      اگر نوری مشاهده نکردید کنترل دستگاه خراب است که بهتر است تعویض شود در غیر اینصورت خرابی خود دستگاه می تواند باشد که باید بررسی شود

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *